As a transfer student to the Georgia O'Keeffe College for Arts and Subtle Dramatics former sports star Charlie is struggling to find her classes, her dorm, and her place amongst a student body full of artists who seem to know exactly where they're going.
When the school's barely-a-basketball-team unexpectedly attempts to recruit her, Charlie's adamant that she's left that life behind... until she's won over by the charming team captain, Liv, and the ragtag crew she's managed to assemble. And while Charlie may have left the cut-throat world of competitive basketball in the dust, sinking these hoops may be exactly what she needs to find the person she truly wants to be.
From Carly Usdin, the writer behind the hit series Heavy Vinyl , and artist Noah Hayes (Wet Hot American Summer) comes an ensemble comedy series that understands that it's the person you are off the court that matters most.
Collects The Avant-Guards issues #1-4.
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron wewnętrznych występujące na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dostateczny)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dostateczny)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron wewnętrznych występujące na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).