-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.DYNAMITE113 GAITHER DR. STE 205MT. LAUREL,NJ 08054STANY ZJEDNOCZONE AMERYKI
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.AZYL KOMIKSU Robert BeczkiewiczPiątkowska 141/19Poznań,60-650Polska
SWEETIE & HER CANDY VIGILANTES ARE BACK - TO SATISFY YOUR SWEET TOOTH WITH CANDY-COATED CARNAGE! Riding in hot on the heels of Volume 1's cliffhanger ending, the eagerly anticipated return of Blood! Guts! and a Sugar Rush is here! Sweetie and her Candy Vigilante squad are back with Volume 2 of their SWEET new series, opening with an epic, not-to-be-missed 'Sugartown Showdown!' Together with her shape-shifting, licorice-loving lycanthrope Candy Wolf and newly 'minted' ninjette warrior Pixie Stix, Sweetie faces off with a violently delicious fury against her 'salty' arch-nemesis Bart Volgare and his gang of thugs in the icy, snowy streets of New York City, where blood is spilled and an army of fabled supernaturals and sugar-fueled allies hop into action to scramble 'bad eggs!' Sweetie's signature Jawbreaker gun resurfaces, and armed with delicious new ammo she unleashes an arsenal of surreal and sweetly sinister confections that wash away the naughty and leave a wicked smile on your face - literally! Witness thugs iced by magic snowball flex and grisly fatalities caused by exploding Easter egg grenades, jellybean munitions, and gingerbread jawbreakers. Plus, the creation of Sweetie's frosted whipped cream confection called 'SweetStuff' - for those pure of heart, it's one of the most delectable concoctions you'll ever taste. To the inherently bad, however, SweetStuff doesn't taste very SWEET at all - in fact, it melts away yourナ everything! It liquefies matter into a frosty, glittery goo right down to the bone! The band is definitely back together, as squad members and enforcers Gummee Bear and Tinsel (a living Christmas Tree) return along with witch-hunting assassins Hansel and Gretel, and we're introduced to Peter Cottontail and Jack Rabbit riding in on their supercharged monster truck fueled by ice cream! We'll also meet The Great Pumpkin (who rises out of the pumpkin patch every All Hallows Eve), Sweetie's youthful beekeeper, Honey B, and receive a house call from ally Dr. Faerie Wilder, a.k.a. The Tooth Fairy herself, revealing her integral role in the science and magic of Sweetie's defense weapons development. Gaze in wonder at the halo of the Strawberry Ice Moon at the Candy Vigilante factory headquarters in Brooklyn! With plans for the 'Fortress of Sweetness' nearing completion, the NYPD learns that two mysterious, uninhabited islands, long considered abandoned and dangerous and within eyeshot of NYC's notorious jail on 'Rikers Island,' have recently been purchased from the city by a 'private buyer.' Soon, the entire world will know the name Sweetie Candy Vigilante! All this awaits, among other surprises - including the breaking news that the waters surrounding the 'Fortress of Sweetness' are now populated with Sweetie's latest creationナ Sweetish Piranha Fish! Isn't that NICE? PLUSナ universes collide as Mystery Men creator and Eisner Award-winning indie comics icon BOB BURDEN's cult-classic antihero FLAMING CARROT makes a SPECIAL APPEARANCE in the first Flaming Carrot crossover since his team-up with the world-famous Teenage Mutant Ninja Turtles three decades ago. Sweetie Candy Vigilante Vol. 2 collects all six issues of the second SCV series, and includes a comprehensive cover gallery featuring art by IVAN TAO, DEAN YEAGLE, JOE CHIODO, BOB BURDEN, JOHN ROYLE, CHRISSIE ZULLO, JEFF ZORNOW, JOSH HOWARD, and more - plus an interview with the creators and a FREE MP3 download of 'THE LAND OF HATCHY MILATCHY,' the single by OSAKA POPSTAR recorded specifically for this series!
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).