Wczytuję dane...
Kod produktu: PRH9781302959036
Dostępność (czas realizacji): w naszym magazynie (1-5 dni rob.)
EAN: 9781302959036
Wysyłka od: 16.00 PLN
Wydawnictwo: MARVEL COMICS
OPIS PRODUKTU

(W) David Michelinie; Marvel Various (A) Erik Larsen; Mark Bagley (CA) Erik Larsen
Every Spider-Man story featuring the action-packed art of Erik Larsen - including his fan-favorite collaboration with writer David Michelinie! These two top-notch creators pitted Spidey against heavyweights like Magneto, the Tri-Sentinel and the Punisher - but that was just a warm-up for the main events: The return of the Sinister Six! A deadlier-than-ever Venom! And a senses-shattering showdown with Doctor Doom! In this seminal run, Spider-Man gains cosmic abilities, loses his spider-powers, battles Styx & Stone and the Black Fox, and fights alongside…Sandman and the Avengers?! Plus: A latter-day showdown with the Spider-Slayers - and Larsen doubles up as writer to team Spider-Man with Wolverine and deliver the shocking sequel Revenge of the Sinister Six! Collecting AMAZING SPIDER-MAN (1963) #287, #324, #327 and #329-350; SPIDER-MAN (1990) #15, #18 and #21-23; AMAZING SPIDER-MAN (1999) #19-21; and material from MARVEL COMICS PRESENTS (1988) #48-50 and SPIDER-MAN (1990) #19-20.

DODATKOWE INFORMACJE

albumy

  • Cena detaliczna w USD: 

    $100.00

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Wydawnictwo: 

    MARVEL COMICS

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • ISBN: 

    9781302959036

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami (dobry)

  • Rok wydania: 

    2024


Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder

Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)

Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.

Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.

Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.

Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.

W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.

- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.

- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.

- Występowanie naklejek z cenami.

- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.

- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.

- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.

- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.

- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).