The first-ever Marvel event series receives the extra-sized treatment it deserves! When the Grandmaster plays a game of cosmic chess against Death herself, Earth's super heroes become the pawns! If the Grandmaster wins, his brother the Collector will be restored to life. But if he loses, Death will claim a bitter price! Each side selects twelve champions from across Earth to do battle for the fragments of the golden globe of life. But this clash of Marvel titans comes with unexpected twists and turns - and several surprising new combatants! Then, months later, the fallout of the contest leads to a life-and-death saga pitting two teams of Avengers against one another - and a truly lethal Legion of the Unliving! Collecting MARVEL SUPER HERO CONTEST OF CHAMPIONS #1-3, WEST COAST AVENGERS ANNUAL #2 and AVENGERS ANNUAL #16.
Ka偶dy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzaj贸w dost臋pno艣ci podany w polu Dost臋pno艣膰 (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane s膮 po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje si臋 w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu mo偶e ulec zmianie lub te偶 wydawca mo偶e ca艂kowicie zrezygnowa膰 z jego wydania.
Informacje dotycz膮ce planowanych termin贸w premiery podane na stronie sklepu s膮 systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY SPRZEDA呕Y PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane mo偶e zosta膰 UMOWNE PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY SPRZEDA呕Y PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZ膭CE PRODUKT脫W ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje si臋 w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie ka偶dego produktu.
Ceny produkt贸w uwzgl臋dniaj膮 w spos贸b domy艣lny jednoczesne wyst臋powanie wszystkich wymienionych poni偶ej defekt贸w oraz dowolnej kombinacji wymienionych poni偶ej cech.
Nie 艣wiadczymy us艂ug zwi膮zanych z weryfikacj膮 stanu produkt贸w oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zam贸wienia realizowane s膮 z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo mo偶na trafi膰 na egzemplarz posiadaj膮cy dowoln膮 kombinacj臋 opisanych poni偶ej cech oraz defekt贸w.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz b臋dzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie b臋dzie posiada艂 偶adnych defekt贸w) nie s膮 pobierane 偶adne dodatkowe op艂aty.
Wymienione poni偶ej cechy oraz defekty nie podlegaj膮 reklamacji.
Lista cech oraz defekt贸w uwzgl臋dnionych w cenach produkt贸w oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na maksymalnie 50% powierzchni stron wewn臋trznych na dowolnej ilo艣ci stron wewn臋trznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni stron ok艂adkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni zewn臋trznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej ca艂kowity brak.
- Brak zewn臋trznego opakowania ochronnego.
- Wyst臋powanie efektu "falowania" ok艂adek i stron wewn臋trznych.
- Wyst臋powanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron ok艂adkowych powoduj膮ce krzywe stanie produktu.
- Nieprawid艂owo dopasowana wysoko艣膰 obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysoko艣ci grzbietu).
- Przesuni臋cie 艣rodka na艂o偶enia obwoluty wzgl臋dem 艣rodka grzbietu powoduj膮ce cz臋艣ciowe zagi臋cie obwoluty (nie wi臋ksze ni偶 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, g贸ra d贸艂), niezale偶nie od szeroko艣ci/wysoko艣ci grzbietu).
- Przesuni臋cie 艣rodka tre艣ci nadruku na grzbiecie wzgl臋dem 艣rodka grzbietu (nie wi臋ksze ni偶 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, g贸ra d贸艂), niezale偶nie od szeroko艣ci/wysoko艣ci grzbietu).
- Oderwanie stron wewn臋trznych od grzbietu z powodu s艂abego klejenia.
- Sklejenie stron wewn臋trznych w miejscach nie zawieraj膮cych paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawieraj膮cych panele z rysunkami zostawiaj膮ce 艣lady po rozklejeniu na nie wi臋cej ni偶 30% stron wewn臋trznych.
- B艂臋dne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do ko艅ca wyschni臋ty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami logotypu wydawnictwa na ok艂adkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz mo偶e posiada膰 inny logotyp ni偶 ten prezentowany na przyk艂adowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produkt贸w posiadaj膮cych na ok艂adkach i/lub grzbiecie r贸偶ne wersje logotyp贸w nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 logotypu.
- W przypadku zeszyt贸w z ok艂adkami typu blank mo偶liwe jest wyst臋powanie na ca艂ej powierzchni ok艂adek r贸偶nego rodzaju zabrudze艅 wynikaj膮cych z rodzaju wykorzystanego przy tego typu ok艂adkach papieru. Wi臋kszo艣膰 zabrudze艅 na tego typu ok艂adkach mo偶na usun膮膰 we w艂asnym zakresie.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami ok艂adek oferowanymi przez wydawc臋 pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 ok艂adki.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami grzbietu (p艂aski albo wypuk艂y) oferowanymi przez wydawc臋 pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 grzbietu.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz mo偶e by膰 z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) je偶eli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z r贸偶nych druk贸w (punkt ten dotyczy tom贸w, nie dotyczy zeszyt贸w).