(W) Michael Moreci (A/CA) Nathan Gooden
A new era of Barbaric begins! We did itthe thing everyone says they're doing, even when they're lying through their teeth: a genuinely good jumping on point. How, you ask? Well, it all starts with a compelling new bad guy. Meet Orrick, the tortured barbarian now turned master torturer, who will take us deep into Owen's past, revealing secrets that should have stayed buriedlike Axe in a chest cavity slurping up that sweet, delicious blood. Will the cursed-to-do-good barbarian finally do some actual good? Probably not! But some much worse guys will almost certainly lose their heads. Yummy!
Ka偶dy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzaj贸w dost臋pno艣ci podany w polu Dost臋pno艣膰 (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane s膮 po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje si臋 w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu mo偶e ulec zmianie lub te偶 wydawca mo偶e ca艂kowicie zrezygnowa膰 z jego wydania.
Informacje dotycz膮ce planowanych termin贸w premiery podane na stronie sklepu s膮 systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY SPRZEDA呕Y PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane mo偶e zosta膰 UMOWNE PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY SPRZEDA呕Y PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZ膭CE PRODUKT脫W ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje si臋 w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie ka偶dego produktu.
Ceny produkt贸w uwzgl臋dniaj膮 w spos贸b domy艣lny jednoczesne wyst臋powanie wszystkich wymienionych poni偶ej defekt贸w oraz dowolnej kombinacji wymienionych poni偶ej cech.
Nie 艣wiadczymy us艂ug zwi膮zanych z weryfikacj膮 stanu produkt贸w oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zam贸wienia realizowane s膮 z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo mo偶na trafi膰 na egzemplarz posiadaj膮cy dowoln膮 kombinacj臋 opisanych poni偶ej cech oraz defekt贸w.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz b臋dzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie b臋dzie posiada艂 偶adnych defekt贸w) nie s膮 pobierane 偶adne dodatkowe op艂aty.
Wymienione poni偶ej cechy oraz defekty nie podlegaj膮 reklamacji.
Lista cech oraz defekt贸w uwzgl臋dnionych w cenach produkt贸w oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na maksymalnie 50% powierzchni stron wewn臋trznych na dowolnej ilo艣ci stron wewn臋trznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni stron ok艂adkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni zewn臋trznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagi臋cia, wybraki (b艂臋dy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblakni臋cia, rozci臋cia, naci臋cia聽na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej ca艂kowity brak.
- Brak zewn臋trznego opakowania ochronnego.
- Wyst臋powanie efektu "falowania" ok艂adek i stron wewn臋trznych.
- Wyst臋powanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron ok艂adkowych powoduj膮ce krzywe stanie produktu.
- Nieprawid艂owo dopasowana wysoko艣膰 obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysoko艣ci grzbietu).
- Przesuni臋cie 艣rodka na艂o偶enia obwoluty wzgl臋dem 艣rodka grzbietu powoduj膮ce cz臋艣ciowe zagi臋cie obwoluty (nie wi臋ksze ni偶 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, g贸ra d贸艂), niezale偶nie od szeroko艣ci/wysoko艣ci grzbietu).
- Przesuni臋cie 艣rodka tre艣ci nadruku na grzbiecie wzgl臋dem 艣rodka grzbietu (nie wi臋ksze ni偶 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, g贸ra d贸艂), niezale偶nie od szeroko艣ci/wysoko艣ci grzbietu).
- Oderwanie stron wewn臋trznych od grzbietu z powodu s艂abego klejenia.
- Sklejenie stron wewn臋trznych w miejscach nie zawieraj膮cych paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawieraj膮cych panele z rysunkami zostawiaj膮ce 艣lady po rozklejeniu na nie wi臋cej ni偶 30% stron wewn臋trznych.
- B艂臋dne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do ko艅ca wyschni臋ty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami logotypu wydawnictwa na ok艂adkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz mo偶e posiada膰 inny logotyp ni偶 ten prezentowany na przyk艂adowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produkt贸w posiadaj膮cych na ok艂adkach i/lub grzbiecie r贸偶ne wersje logotyp贸w nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 logotypu.
- W przypadku zeszyt贸w z ok艂adkami typu blank mo偶liwe jest wyst臋powanie na ca艂ej powierzchni ok艂adek r贸偶nego rodzaju zabrudze艅 wynikaj膮cych z rodzaju wykorzystanego przy tego typu ok艂adkach papieru. Wi臋kszo艣膰 zabrudze艅 na tego typu ok艂adkach mo偶na usun膮膰 we w艂asnym zakresie.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami ok艂adek oferowanymi przez wydawc臋 pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 ok艂adki.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu z r贸偶nymi wersjami grzbietu (p艂aski albo wypuk艂y) oferowanymi przez wydawc臋 pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretn膮 wersj膮 grzbietu.
- W przypadku produkt贸w dost臋pnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz mo偶e by膰 z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) je偶eli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z r贸偶nych druk贸w (punkt ten dotyczy tom贸w, nie dotyczy zeszyt贸w).