Wczytuję dane...
Kod produktu: SALE-PRH9781506700076
Dostępność (czas realizacji): sprowadzany z USA (15-45 dni rob.)
EAN: 9781506700076
Wysyłka od: 16.00 PLN
Wydawnictwo: DARK HORSE
OPIS PRODUKTU
(W) Eric Heisserer (A) Miguel Sepulveda (CA) Brian Kalin O'Connell
AD 2100: The world has been devastated by a manmade plague. Young Daisy Ogami is infected but unaffected. In her blood can be found a cure that will save humanity, but the remaining world powers are less concerned with preserving humanity and more with being the first nation to return to power.
Unfortunately for them, Daisy has a protector: a loyal android named Itto. Together, they set out across the Plague Lands looking for a way to save the world! Collects issues #1-#4.
Screenwriter Eric Heisserer takes on Lone Wolf 2100!
DODATKOWE INFORMACJE

albumy

  • Cena detaliczna w USD: 

    $15.99

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Wydawnictwo: 

    DARK HORSE

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    tak

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • ISBN: 

    9781506700076

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami (dostateczny)

  • Rok wydania: 

    2016

  • Numer wydania: 

    1

Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder

Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
W cechach produktów oferowanych przedpremierowo podany jest planowany termin premiery u dystrybutora w USA.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dostateczny)

Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.


Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.

Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.

Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.

W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.


Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dostateczny)":

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron wewnętrznych występujące na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.

- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.

- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.

- Występowanie naklejek z cenami.

- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.

- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.

- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.

- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).