Will Eisner's greatest legacy may be the graphic novels he championed and created. It is certain that Eisner is an American original who has made more innovations in the field of comics than any other artist, permanently altering the face of American pop culture. This beautifully illustrated biography explores the fascinating life of Eisner, detailing a career that exceeds six decades in which Eisner spearheaded the cause of comics for adult readers and created the first graphic novel, A Contract with God. His influence has been felt by such diverse talents as Jack Kirby and Batman creator Bob Kane. Underground comics legend R. Crumb and Pulitzer Prize-winning cartoonists Jules Feiffer and Art Spiegelman have hailed Eisner's cinematic approach to comics and his enduring character The Spirit. From his childhood to educating Army soldiers to famously turning down a proposal for Superman, Eisner's personal and professional life is told in dramatic detail. Andelman spent almost three years interviewing Eisner, researching his life and work, and interviewing his friends, family, and the creative talents he inspired over a seventy-year career. Among those who spoke about either their personal experience with Eisner or the way in which he touched their careers were: Alan Moore, Dave Gibbons, Neil Gaiman, Denis Kitchen, Mort Walker, Chris Browne, Joe Kubert, Jim Warren, Roy Thomas, Stan Lee, Dave Sim, Joe Simon, Denny O'Neil, Joe Quesada, Patrick McDonnell, Jules Feiffer, and Neal Adams. This book features never-before published stories about Eisner's first partner, Jerry Iger, related by his great-nephew, Walt Disney Studio CEO Robert Iger. Michael Chabon, Pulitzer Prize-winning author of The Amazing Adventures of Kavalier & Clay which is based in-part on interviews with Eisner, contributes a stirring introduction to Will Eisner: A Spirited Life.
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron wewnętrznych występujące na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dostateczny)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dostateczny)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron wewnętrznych występujące na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 15 cm w dowolnym kierunku, niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 50% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).