-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.FANTAGRAPHICS7563 LAKE CITY WAY NESEATTLE,WA 98115STANY ZJEDNOCZONE AMERYKI
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.AZYL KOMIKSU Robert BeczkiewiczPiątkowska 141/19Poznań,60-650Polska
Joe Coleman paints incredibly detailed portraits of sinners, saints, freaks, and personal friends that collectively present a dark history of America. Painting with a single-hair brush and a jeweler’s loupe, the artist states he only knows when the painting is done because he runs out of room on the canvas. With a body of work that spans five decades (including his early work as a comic book artist), Coleman’s work includes subjects such as Hank Williams, Ed Gein, Jayne Mansfield, and his wife and muse, Whitney Ward. Coleman not only captures his subject’s likeness, but his portraits also serve as ambitious narratives of the subject’s life. Told in lozenges scattered throughout the often-larger-than-life works, the portraits contain scenes from the subject’s life and words and phrases. Coleman is not afraid to explore the dark reaches of the human psyche, but also portrays a distinct humanity in his subjects and often includes a touch of humor. A Doorway to Joe collects over 150 paintings and comprehensively illustrated sections and essays about Coleman’s fine art, comics art, music career (as front man of the ’70s punk band, the Steel Tips), performance art, and the artist’s “Odditorium,” a private museum where sideshow objects, wax figures, crime artifacts and works of religious devotion live together to form a dark mirror that reflects the alternative side of the American psyche. Featuring a foreword by museum director Mike McGee, an introduction by musician Tom Waits, and essays by art critics, curators, and impresarios including Rebecca Lieb, Dan Cameron, Nicholas Hall, Darius Spieth, Steven Holmes, Kimiko Hahn, Latitia Ante Delictum, Jonathon Shaw, Monte Beauchamp, Clemens Marschall, Sara Fortson, Walton Ford, and Carlo McCormick.
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).