-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.FANTAGRAPHICS7563 LAKE CITY WAY NESEATTLE,WA 98115STANY ZJEDNOCZONE AMERYKI
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.AZYL KOMIKSU Robert BeczkiewiczPiątkowska 141/19Poznań,60-650Polska
This gorgeous art book celebrates the work and legacy of Barbara Shermund, one of the first female cartoonists for humor and lifestyle magazines in the United States, including The New Yorker and Esquire. Tell Me a Story Where the Bad Girl Wins doubles as an official biography and coffee table art collection honoring the life and art of pioneering cartoonist Barbara Shermund, an unheralded early master of magazine cartooning whose career spanned the heyday of American magazines from the 1920s-1960s. Her sharp wit and loose style boldly tapped the zeitgeist of first-wave feminism with vivid characters that were alive and astute. Shermund's women spoke their minds about sex, marriage, and society; smoked cigarettes and drank; and poked fun at everything in an era when it was not common to see young women doing so. Shermund left behind a body of work that was ahead of its time and remains insightful, witty, relevant, and contemporary. As one of the first women cartoonists to work for The New Yorker the year of its launch in 1925, she created nine covers and more than 600 cartoons for the magazine, in addition to countless spot illustrations, giving the nascent publication its unique visual brand. Shermund later became a mainstay at Esquire; contributed to Life, Colliers, Judge, and more; had a syndicated newspaper cartoon published by King Features; and illustrated a variety of books. In 1950, Shermund was among the first three women to be accepted as a member of the male-dominated National Cartoonist Society. A compelling facet of Shermund's work is her frequent nods to queer audiences, which appeared in her work more than that of any of her contemporary New Yorker cartoonists. There are indications in her personal files that she also may have been queer, including love letters and other personal archives that McGurk has unearthed. Readers will discover Shermund's unique and vibrant life and art and gain an understanding of how women's place in the history of cartooning has been controlled and sublimated by greater societal and cultural allowances. Through close readings, archival research, reproductions of original art, correspondence and photographs, this volume uncovers and celebrates a trailblazing female magazine cartoonist, and rightfully places her in the canon of cartoon art history.
Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder
Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.
W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)
Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.
Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.
Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.
Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.
Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.
W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.
Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.
- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.
- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.
- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.
- Występowanie naklejek z cenami.
- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.
- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).
- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.
- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.
- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.
- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.
- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).