Wczytuję dane...
Kod produktu: SEP131171
Dostępność (czas realizacji): sprowadzany z USA (15-45 dni rob.)
EAN: 9781606996980
Wysyłka od: 16.00 PLN
Wydawnictwo: FANTAGRAPHICS
OPIS PRODUKTU
(A/CA) Paul Hornschemeier
A PERSONAL TOUR OF ONE ARTIST'S INSPIRATIONS
A self-portrait through one hundred portraits, Artists Authors Thinkers Directors explores cartoonist Paul Hornschemeier's sketchbook renderings of those who shaped his (and many others') artistic views.
Culled from his drawing blog - The Daily Forlorn, now one of Tumblr's featured illustration blogs, adding thousands of new followers every week - these portraits are as stylistically varied as the subjects they portray. A scrawled, single line drawing of Lenny Bruce shares space with a triangular Werner Heisenberg. A monochromatic, stippled Stanley Kubrick stares intently at a muppetheaded Frank Oz. Each turn of the page offers a new take on a familiar face.
In the afterword, Hornschemeier includes brief notes on each portrait and that creator's particular work or insight that spoke specifically to him. And in that specificity, much of what is universally affecting in each creator shines through.
Hornschemeier's graphic novels hop from one aesthetic to the next, varying the line and color quality to depict his narrative's mood. He plays with the language of comics. In these portraits we can clearly see him hard at experimentation, adding to his vocabulary.
DODATKOWE INFORMACJE

albumy

  • Cena detaliczna w USD: 

    $19.99

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Wydawnictwo: 

    FANTAGRAPHICS

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • ISBN: 

    9781606996980

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami (dobry)

  • Rok wydania: 

    2013


Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder

Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)

Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.

Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.

Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.

Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.

W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.

- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.

- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.

- Występowanie naklejek z cenami.

- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.

- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.

- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.

- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.

- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).