Wczytuję dane...
Kod produktu: PRH9781568365381
Dostępność (czas realizacji): sprowadzany z USA (15-45 dni rob.)
EAN: 9781568365381
Wysyłka od: 16.00 PLN
Wydawnictwo: KODANSHA
OPIS PRODUKTU

(W) Yayoi Kusama
Japanese painter, sculptor, writer, installation and performance artist Yayoi Kusama has been in the vanguard of contemporary art for sixty years. Best known for her use of patterns of dots (which she claims evolved from the hallucinations she’s had since childhood), Kusama, now 84 years old, is finally getting the international recognition she deserves.
Hi, Konnichiwa brings together Kusama’s vivid imagery and haunting words with photos of the artist at work and at various stages in her life. The pieces are mostly from recent years (2000-2012), although there are some that go back as far as the 1950s. Here are Kusama’s large-scale canvases, environmental sculptures, multi-media installations, and numerous self-portraits. Here, too, are photos of the artist at ten years old, and as a young woman in Tokyo and then New York, often wearing outrageous clothes of her own design. And we see Yayoi Kusama in recent years, working in her studio in Tokyo—minus the garish make-up and red wig. The book is a chronicle of her creative endeavors and of her life, offering a glimpse into the fevered imagination of this very complicated and fascinating woman.
Yayoi Kusama was born in 1929 in Japan, and from an early age, suffered from hallucinations, which she maintains inspired the visual language she continues to use today. At art school in Kyoto, she first began to experiment with the subversive themes that became her trademark. After leaving school, Kusama had a period of intense productivity, and by 1955, was gaining prominence as an artist in Japan.
In 1958, Yayoi Kusama moved to New York, where she was one of the pioneers of the Pop Art and performance art movements. She became a darling of the media, promoting free sex and anti-war activism. She started Kusama Fashion Company, which was quite successful—her clothes sold in hundreds of stores including Bloomingdales
By the 1970s, the earlier energy and excitement of the New York art scene had subsided. In 1973, Kusama went back to Japan, and in 1977, took up residence in a psychiatric hospital, where she still lives. She built a large studio nearby and continues to work there.
While she certainly didn’t fade into obscurity, Yayoi Kusama moved out of the spotlight. The last few years, however, have seen renewed interest in her work. In 2008, Christie’s sold a painting for $5.1 million, then a record for a living female artist. A major retrospective opened at the Whitney Museum in New York in Summer 2013; and at the same she Kusama collaborated with Marc Jacobs for Louis Vuitton collection featuring her polka dots. Kusama recently signed with a new gallery in New York, and a solo show is planned for Fall 2013.

DODATKOWE INFORMACJE

albumy

  • Cena detaliczna w USD: 

    $22.00

  • Rodzaj produktu: 

    tomy

  • Wydawnictwo: 

    KODANSHA

  • Język: 

    angielski

  • Sugerowany dla dorosłych: 

    nie

  • Planowany termin premiery: 

    wydany

  • ISBN: 

    9781568365381

  • Zapewniany stan produktu: 

    nowy z defektami (dobry)

  • Rok wydania: 

    2014


Każdy produkt na stronie sklepu posiada jeden z trzech rodzajów dostępności podany w polu Dostępność (czas realizacji):
1) w naszym magazynie
2) sprowadzany z USA
3) preorder

Produkty oferowane przedpremierowo (preorder) realizowane są po ich premierze u dystrybutora w USA.
Informacja o planowanym terminie premiery znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie produktu.
Planowany termin premiery danego produktu może ulec zmianie lub też wydawca może całkowicie zrezygnować z jego wydania.
Informacje dotyczące planowanych terminów premiery podane na stronie sklepu są systematycznie aktualizowane.

W przypadku gdy wydawca zrezygnuje z wydania produktu oferowanego przedpremierowo zastosowane zostanie UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.
W przypadku zmiany planowanego terminu premiery zastosowane może zostać UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU PRZEDPREMIEROWEGO opisane w pkt 9 regulaminu sklepu.


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ZAPEWNIANYCH W STANIE nowy z defektami (dobry)

Informacja o zapewnianym stanie znajduje się w sekcji DODATKOWE INFORMACJE na stronie każdego produktu.

Ceny produktów uwzględniają w sposób domyślny jednoczesne występowanie wszystkich wymienionych poniżej defektów oraz dowolnej kombinacji wymienionych poniżej cech.

Nie świadczymy usług związanych z weryfikacją stanu produktów oraz sprawdzaniem ich cech.

Wszystkie zamówienia realizowane są z losowo wybieranych egzemplarzy.

Losowo można trafić na egzemplarz posiadający dowolną kombinację opisanych poniżej cech oraz defektów.

W przypadku gdy realizowany egzemplarz będzie w stanie lepszym od zapewnianego (np. nie będzie posiadał żadnych defektów) nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wymienione poniżej cechy oraz defekty nie podlegają reklamacji.

Lista cech oraz defektów uwzględnionych w cenach produktów oferowanych w stanie "nowy z defektami (dobry)":

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na maksymalnie 50% powierzchni stron wewnętrznych na dowolnej ilości stron wewnętrznych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni stron okładkowych.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni grzbietu.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Obtarcia, obicia, wgniecenia, rozdarcia, zagięcia, wybraki (błędy) drukarskie, przybrudzenia, rysy, przebarwienia, wyblaknięcia, rozcięcia, nacięcia na dowolnej powierzchni obwoluty.

- Rozdarcia na folii fabrycznej lub jej całkowity brak.

- Brak zewnętrznego opakowania ochronnego.

- Występowanie efektu "falowania" okładek i stron wewnętrznych.

- Występowanie naklejek z cenami.

- Przekrzywienie stron okładkowych powodujące krzywe stanie produktu.

- Nieprawidłowo dopasowana wysokość obwoluty (za wysoka lub za niska w stosunku do wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka nałożenia obwoluty względem środka grzbietu powodujące częściowe zagięcie obwoluty (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Przesunięcie środka treści nadruku na grzbiecie względem środka grzbietu (nie większe niż 10 cm w dowolnym kierunku (lewo, prawo, góra dół), niezależnie od szerokości/wysokości grzbietu).

- Oderwanie stron wewnętrznych od grzbietu z powodu słabego klejenia.

- Sklejenie stron wewnętrznych w miejscach nie zawierających paneli z rysunkami i/lub w miejscach zawierających panele z rysunkami zostawiające ślady po rozklejeniu na nie więcej niż 30% stron wewnętrznych.

- Błędne klejenie. Nadmiar kleju. Klej nie do końca wyschnięty. Przebarwienia w miejscach klejenia.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami logotypu wydawnictwa na okładkach i/lub grzbiecie realizowany egzemplarz może posiadać inny logotyp niż ten prezentowany na przykładowym skanie na stronie sklepu. W przypadku produktów posiadających na okładkach i/lub grzbiecie różne wersje logotypów nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją logotypu.

- W przypadku zeszytów z okładkami typu blank możliwe jest występowanie na całej powierzchni okładek różnego rodzaju zabrudzeń wynikających z rodzaju wykorzystanego przy tego typu okładkach papieru. Większość zabrudzeń na tego typu okładkach można usunąć we własnym zakresie.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami okładek oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją okładki.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu z różnymi wersjami grzbietu (płaski albo wypukły) oferowanymi przez wydawcę pod jednym kodem produktu nie zapewniamy realizacji z konkretną wersją grzbietu.

- W przypadku produktów dostępnych w obiegu w dodrukach realizowany egzemplarz może być z dowolnego druku (1st printing, 2nd printing, itd) jeżeli wydawca oferuje pod jednym kodem produktu wydania z różnych druków (punkt ten dotyczy tomów, nie dotyczy zeszytów).