Zamówienie produktów z asortymentu MULTIVERSUM / AZYL KOMIKSU na podstawie list:

Listy aktualne na dzień: 2018-11-14

Tomy (wydania zbiorcze, artbooki) - POBIERZ
Zeszyty - POBIERZ

Identyfikacja komiksów w katalogu Previews World po kodach produktu:
https://www.previewsworld.com/Search - w polu "Search title" podajemy kod produktu (np. FEB150095) oraz klikamy "Search".

Aktualne przeliczniki:

Tomy (Wydania zbiorcze, artbooki) - 1 USD = 2,5 zł
Zeszyty - kalkulowane indywidualnie dla każdego zeszytu (najwięcej zeszytów oferowanych jest w przeliczniku 1 USD = 3 zł)

UWAGA: PROMOCJA ZESZYTOWA

Przy zakupie zestawu 10 dowolnych zeszytów, najtańszy z nich będzie w cenie 1 zł.
Każdy klient może dokonać zakupu dowolnej ilości zestawów.
Promocja obowiązuje do 30.11.2018.
W przypadku skorzystania z promocji, zestaw 10 zeszytów w ramach którego dokonany zostanie zakup zeszytu za 1 zł jest traktowany jako nierozłączna całość, odstąpienie od umowy możliwe jest wyłącznie dla pakietu 10 zeszytów w całości.
Promocja nie łączy się z innymi rabatami i promocjami.

Aktualne progi rabatowe (tylko dla tomów):

10% przy zakupie tomów o wartości powyżej 1000 zł wg cen bazowych
20% przy zakupie tomów o wartości powyżej 3000 zł wg cen bazowych

* - pole wymagane

Poprawne wysłanie formularza skutkuje wysłanie kopii wypełnionej treści na podany w nim adres e-mail. W przypadku braku wiadomości (w skrzynce odbiorczej lub folderze ze spamem), proszę uzupełnić formularz ponownie.

Instrukcja składania zapytania o zdalny zakup komiksów z oferty ekspozycyjnej – krok po kroku

1. Dokładną listę komiksów do zakupu (w pliku arkuszu kalkulacyjnego przygotowanego zgodnie z wizualizacją – przed wysyłką proszę sprawdzić, czy lista jest aktualna) należy dodać jako załącznik do maila.

Listy przygotowane w innym formacie (proszę nie poprzedzać wpisów myślnikami, numerkami itd.) nie będą przyjmowane.

Pozycje spoza listy nie będą brane pod uwagę (proszę nie podawać również np. „wszystkie rzeczy z Batmanem”, „wszystkie hardcovery” itd.).

Lista dostępnych komiksów znajdują się w plikach zalinkowanych na początku formularza.

Przykładowe przygotowanie pliku z arkuszem:

2. Jeśli któryś komiks ma zostać zakupiony w wypadku braku innego, proszę to wyraźnie zaznaczyć (jaki komiks zastępuje który itd.) w polu „Uwagi” lub w nowej kolumnie na prawo od kolumny z ceną.

3. W ramach jednego zamówienia może zostać zrealizowany maksymalnie jeden egzemplarz danego tytułu.

4. W wypadku powtórzenia się wybranej pozycji u kilku osób i brakiem wystarczającej ilości egzemplarzy w sklepie, o realizacji decyduje kolejność wpływu przelewu na nasze konto bankowe.

5. Prosimy o przesłanie DOKŁADNYCH wytycznych, kiedy komiksu NIE BRAĆ w polu „Uwagi”.

Przykładowe wytyczne:

„Proszę nie brać komiksu, jeśli kartki komiksu są naderwane. Reszta – obojętna.”

„Proszę nie brać komiksu, jeśli ma podarte kartki oraz obwolutę. Jeśli okładka pod obwolutą jest taka sama, jak na obwolucie – stan obwoluty jest nieistotny.”

„Proszę nie brać komiksu, jeśli posiada mocno obite rogi lub naderwaną oprawę. Delikatne naderwania przy grzbietach do 1-2 cm są akceptowalne.”

„Proszę nie brać komiksu, który posiada wyraźnie zaznaczoną linię nienaturalnego zagięcia.”

Informacja o stanie asortymentu znajduje się pod tym linkiem.

6. Klient otrzyma maila z potwierdzeniem przyjęcia zapytania lub prośbą o doprecyzowanie brakujących elementów w terminie 1 dnia roboczego od momentu złożenia zapytania. Dzień roboczy to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o wysłanie wiadomości na adres mailowy zakupy@azylkomiksu.pl.

7. Po wysłaniu formularza, należy następnie przelać kwotę za całość zapytania zgodną z cenami bazowymi wybranych produktów (bez uwzględnienia rabatów) wraz z doliczaną wybraną przesyłką na poniższe dane:

Azyl Komiksu Mikołaj Frąckowiak
53 1140 2004 0000 3102 7800 0099 (mBank)

W tytule przelewu należy wpisać: ZAKUPY ZDALNE – IMIĘ I NAZWISKO

7a. Różnica wynikająca z uzyskanego rabatu zostanie odesłana klientowi po finalizacji zamówienia. Jeśli przelew zwrotny powinien zostać wysłany na inne konto bankowe, należy podać jego dane w polu „Uwagi”.

8. W każdym tygodniu, standardowo w sobotę przetwarzane są zamówienia, za które przelewy wpłyną na nasze konto bankowe do końca piątku. Po przetworzeniu, zamówienia przekazywane są do MULTIVERSUM w celu zrealizowania przesyłek. Nadanie przesyłek z przetworzonych w sobotę zamówień będzie następowało przeważnie w poniedziałki lub wtorki. Poza standardowym trybem przetwarzania zamówień możliwe jest skorzystanie z OPCJI PREMIUM opisanej poniżej.

8a. OPCJA PREMIUM – dodatkowo płatna możliwość skompletowania i wysyłki zamówienia w terminie 1 dnia roboczego od momentu wpłynięcia przelewu. Do przelewu poza kosztem produktów oraz przesyłki należy w tym przypadku doliczyć 20 zł oraz w polu „Uwagi” oraz w tytule zlecanego przelewu dopisać: „OPCJA PREMIUM”.

9. W przypadku konieczności konsultacji stanu, wykonywany będzie telefon na numer podany w formularzu. Brak kontaktu pod podanym numerem telefonu może wpłynąć na wydłużenie czasu przetwarzania zamówienia.

10. Po nadaniu paczki, klient otrzyma na maila podanego w formularza informację o nadaniu przesyłki zawierającą m.in. numer przesyłki.

12. Koszty przesyłki:

KURIER 48 (POCZTA POLSKA)

Koszt dostawy: 18 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.
Termin doręczenia dla przesyłki KURIER 48 wynosi standardowo do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.
Nadanie przesyłki nastąpi po skompletowaniu całego zamówienia (każde zamówienie jest realizowane indywidualnie)

KURIER 48 (POCZTA POLSKA) (odbiór w punkcie)

Koszt dostawy: 12 zł

Dostawa do placówki realizującej usługę „odbiór w punkcie”.
Wyszukiwarka placówek realizujących usługę „odbiór w punkcie” znajduje się NA TEJ STRONIE.
Termin doręczenia dla przesyłki KURIER 48 wynosi standardowo do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.
Nadanie przesyłki nastąpi po skompletowaniu całego zamówienia (każde zamówienie jest realizowane indywidualnie)
UWAGA – nie nadajemy przesyłek do automatów pocztowych.

PRZESYŁKA ECOMMERCE

Koszt dostawy: 8 zł

Specjalny typ wysyłki (TYLKO NA ADRES PRYWATNY LUB FIRMOWY) dla przesyłek, których łączna waga produktów nie przekracza 800g oraz wymiarów 70 cm (dla sumy szerokości, długości i wysokości).

W przypadku wyboru opcji KURIER 48 na adres prywatny lub firmowy i spełnieniu warunków PRZESYŁKI ECOMMERCE, koszty automatycznie się zmniejszają, a różnica w kwocie za wysyłkę zostaje zwrócona przelewem.

W przypadku chęci skorzystania z PRZESYŁKI ECOMMERCE przy spełnieniu ich warunków podczas pierwotnego wyboru odbioru w punkcie, w polu „Uwagi” należy dopisać „ECOMMERCE”. W przeciwnym wypadku, wysyłka nastąpi w opcji „odbiór w punkcie”.