Aktualna lista tomów dostępnych w ofercie ekspozycyjnej znajduje się pod tym linkiem.

Data ostatniej aktualizacji listy: 16.01.2019.

Aktualny przelicznik: 1 USD = 2.10PLN

Przelicznik ten nie podlega żadnym dodatkowym rabatom.

Identyfikacja komiksów w katalogu Previews World po kodach produktu:
https://www.previewsworld.com/Search – w polu „Search title” podajemy kod produktu (np. FEB150095) oraz klikamy „Search”.

Realizacja zamówienia (skompletowanie, weryfikacja stanu i ewentualna konsultacja, i tak dalej) rozpoczyna się wraz z zaksięgowaniem przelewu.

Standardowy termin przetworzenia zamówienia (tj. w kolejności: jego przyjęcie, weryfikacja przelewu, skompletowanie oraz potwierdzenie mailowe lub konsultacja) wynosi do 2 dni roboczych. Dzień roboczy to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Termin przetworzenia zamówienia liczony jest od dnia wpływu przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy.

* - pole wymagane

Poprawne wysłanie formularza skutkuje wysłanie kopii wypełnionej treści na podany w nim adres e-mail. W przypadku braku wiadomości (w skrzynce odbiorczej lub folderze ze spamem), proszę uzupełnić formularz ponownie.

Instrukcja składania zapytania o sprzedaż wysyłkową komiksów z oferty ekspozycyjnej – krok po kroku

1. Dokładną listę komiksów do zakupu (w pliku arkuszu kalkulacyjnego przygotowanego zgodnie z wizualizacją – przed wysyłką proszę sprawdzić, czy lista jest aktualna) należy dodać jako załącznik do maila.

Listy przygotowane w innym formacie (proszę nie poprzedzać wpisów myślnikami, numerkami itd.) nie będą przyjmowane.

Pozycje spoza listy nie będą brane pod uwagę (proszę nie podawać również np. „wszystkie rzeczy z Batmanem”, „wszystkie hardcovery” itd.).

Lista dostępnych komiksów znajduje się w pliku zalinkowanym na początku formularza.

Przykładowe przygotowanie pliku z arkuszem:

2. Jeśli któryś komiks ma zostać zakupiony w wypadku braku innego, proszę to wyraźnie zaznaczyć (jaki komiks zastępuje który itd.) w polu „Uwagi” lub w nowej kolumnie na prawo od kolumny z ceną.

3. W ramach jednego zamówienia może zostać zrealizowana dowolna ilość egzemplarzy danego tytułu.

4. W wypadku powtórzenia się wybranej pozycji u kilku osób i brakiem wystarczającej ilości egzemplarzy w sklepie, o realizacji decyduje kolejność wpływu przelewu na nasze konto bankowe.

5. Prosimy o przesłanie DOKŁADNYCH wytycznych, kiedy komiksu NIE BRAĆ w polu „Uwagi”.

Przykładowe wytyczne:

„Proszę nie brać komiksu, jeśli kartki komiksu są naderwane. Reszta – obojętna.”

„Proszę nie brać komiksu, jeśli ma podarte kartki oraz obwolutę. Jeśli okładka pod obwolutą jest taka sama, jak na obwolucie – stan obwoluty jest nieistotny.”

„Proszę nie brać komiksu, jeśli posiada mocno obite rogi lub naderwaną oprawę. Delikatne naderwania przy grzbietach do 1-2 cm są akceptowalne.”

„Proszę nie brać komiksu, który posiada wyraźnie zaznaczoną linię nienaturalnego zagięcia.”

Informacja o stanie asortymentu znajduje się pod tym linkiem.

6. Klient otrzyma maila z potwierdzeniem przyjęcia zapytania lub prośbą o doprecyzowanie brakujących elementów w terminie 1 dnia roboczego od momentu złożenia zapytania. Dzień roboczy to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o wysłanie wiadomości na adres mailowy zakupy@azylkomiksu.pl.

7. Standardowy termin przetworzenia zamówienia (tj. w kolejności: jego przyjęcie, weryfikacja przelewu, skompletowanie oraz potwierdzenie mailowe lub konsultacja) wynosi 2 dni robocze. Dzień roboczy to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Termin przetworzenia liczony jest od dnia wpływu przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy.

8. Po wysłaniu formularza, należy następnie przelać kwotę za całość zapytania zgodną z cenami z listy produktów wraz z doliczaną wybraną przesyłką na poniższe dane:

Azyl Komiksu Mikołaj Frąckowiak
53 1140 2004 0000 3102 7800 0099 (mBank)

W tytule przelewu należy wpisać: SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA – IMIĘ I NAZWISKO

PRZELEW DOTYCZĄCY FORMULARZA Z WYBRANYMI PRODUKTAMI MUSI WYPŁYNĄĆ NA PODANE POWYŻEJ KONTO BANKOWE W TERMINIE 2 DNI ROBOCZYCH OD MOMENTU JEGO WYSŁANIA.

9a. Jeśli przelew zwrotny powinien zostać wysłany na inne konto bankowe, należy podać jego dane w polu „Uwagi”.

10. Wysyłki pakowane i realizowane są przez MULTIVERSUM.

11. W przypadku konieczności konsultacji stanu, wykonywany będzie telefon na numer podany w formularzu.

12. Po nadaniu paczki, klient otrzyma na maila podanego w formularza informację o nadaniu przesyłki zawierającą m.in. numer przesyłki.

13. Nadanie przesyłki w ramach wybranej opcji dostawy następuje w terminie od 1 do 5 dni roboczych od momentu skompletowania zamówienia.

14. Koszty przesyłki:

KURIER 48 – ODBIÓR W PUNKCIE (Poczta Polska) (D+3)

Koszt dostawy: 16 zł

Dostawa do placówki realizującej usługę „odbiór w punkcie”.

Wyszukiwarka placówek realizujących usługę „odbiór w punkcie” znajduje się na stronie http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Standardowy termin doręczenia dla tego rodzaju przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

UWAGA – nie nadajemy przesyłek do automatów pocztowych.

KURIER 48 (Poczta Polska) (D+3)

Koszt dostawy: 20 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia dla tego rodzaju przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

KURIER STANDARD (InPost) (D+3)

Koszt dostawy: 18 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia dla tego rodzaju przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania przesyłki.

KURIER NEXT DAY 17 (InPost) (D+1)

Koszt dostawy: 22 zł

Dostawa na adres prywatny lub firmowy.

Standardowy termin doręczenia dla tego rodzaju przesyłki to 1 dzień roboczy od dnia nadania przesyłki do godziny 17:00.